AGIL

Despre acest membru ARC:

Povestea AGIL incepe in 1991, atunci cand acest nume care astazi reprezinta o marca era doar un vis. Ceea ce a inceput ca o afacere de familie a continuat sa dezvolte, calitatea mezelurilor determinand cresterea numarului de clienti.
Primul produs AGIL, inregistrat sub numele de “Pleskavita” este un sortiment de hamburger, adaptat la exigentele culinare ale banatenilor.
Societatea a continuat sa evolueze pe o linie constant ascendenta, fapt datorat, inainte de toate, atentiei acordate CALITATII produselor.
In anul 1992, numarul salariatilor AGIL era de 3, in anul 1996 numarul acestora a ajuns la 40, iar in 2010 a depasit cifra de 300 de angajati. Diverse sortimente de mezeluri tradiţionale de calitte superioară sunt disponibile în cele 30 de magazine AGIL.
Un pas extrem de important in dezvoltarea firmei a fost investitia de peste 250 000 de dolari din anul 1999, folositi pentru achizitionare unor utilaje de inalta performanta in industria alimentara.
Dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, provocarile unei piete in extindere, cu exigente sporite au marcat si activitatea AGIL. Necesitatea de a eficientiza procesul de productie si de a asigura cele mai inalte standarde de calitate au determinat elaborarea unui proiect SAPARD, in valoare de 4.6 milioane euro, care a permis constructia unei fabrici moderne, de tip „green – field”, in zona peri-urbana a Timisoarei. Fabrica noua, utilata cu cele mai performante utilaje de prelucrare a carnii, finalizata in anul 2007, avand o capacitate de productie de 40 tone produse / zi, a permis obtinerea de produse calitativ superioare, compatibile cu exigentele impuse de UE.Produsele sunt obtinute in Sistemul de Magement Integrat Calitate – Mediu si Siguranta Alimentului, certificat conform ISO 9001, ISO 22000 si ISO 14001.

http://www.agil.ro

Project Details

Categories
Membru ARC